דף הבית » כללי » יעדים נפלאים ברחבי העולם לטיולים וקמפינג

יעדים נפלאים ברחבי העולם לטיולים וקמפינג

האם אתם חובבי טבע שמחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? יש המון מדינות ברחבי העולם שמציעות מסלולי טיול מדהימים ואתרי קמפינג ייחודיים, אז איך בוחרים לאן לטוס?

באמצעות המרת נקודות לטיסות תוכלו להזמין חופשה במחיר יותר נוח, אז כל מה שאתם צריכים זה לבחור את יעד החלומות שלכם. אנחנו כאן לעזור, עם כמה הצעות שיפתחו לכם את הראש ויעזרו לכם להבין מה אתם באמת רוצים.

הפארק הלאומי באנף, קנדה

פארק באנף ממוקם בהרי הרוקי הקנדיים. זהו פארק עוצר נשימה, בו תמצאו אגמים בתוליים, פסגות גבוהות ושפע חיות בר. תוכלו ללון בבקתה מסודרת, אך ההרפתקנים יותר מבינכם ודאי יעדיפו לישון באוהל באחד מחניוני הקמפינג הרבים של הפארק. 

במהלך השהייה, תהיה לכם אפשרות לבלות את ימיכם בחקר השבילים הרבים ונקודות התצפית המרהיבות. הפארק מציע מגוון טיולים, ממסלולים קלים ועד לטרקים מאתגרים, וניתן גם לצאת לטיפוס צוקים, רכיבה על אופני הרים, טבילה במעיינות החמים רכיבה מודרכת על סוסים.

הפארק הלאומי טורס דל פיינה, צ’ילה

ממוקם בלב פטגוניה, הפארק הלאומי טורס דל פיינה הוא גן עדן למטיילים ולחובבי שטח. הנוף במקום מרשים ומגוון – החל מפסגות מחוספסות, דרך קרחונים רחבי ידיים ועד אגמי טורקיז מרהיבים. למעשה, בפארק זה נמצאים גם מהנופים המדהימים ביותר בעולם.

ניתן ללון באתר קמפינג או לחלופין באכסנייה נעימה, ואפשרויות הטיול ברחבי הפארק מרובות. מלבד שלל הטרקים, תוכלו לטיול לעבר אחד הקרחונים או לשוט בסירה אל הקרחון האפור. 

הפארק הלאומי אגמי פליטביצה, קרואטיה

הפארק הלאומי אגמי פליטביצה הוא פלא טבע מדהים הממוקם במרכז קרואטיה. יש בפארק מפלי מים שוצפים, אגמים כחולים ויערות שופעים, שהופכים אותו ליעד שחובה לבקר בו עבור חובבי טבע.

בחרו בין לינת קמפינג בתוך הפארק לבין אחת מאפשרויות הלינה מסביבו. אתם יכולים לצאת לטיול רגלי, לשיט בסירה או לשחייה באחד האגמים. ניתן גם להצטרף לטיול קיאקים מודרך או לחקור את המערות הנסתרות הרבות בפארק.

האלפים השוויצרים, שוויץ

האלפים השוויצרים הם יעד מפורסם מאוד עבור טיולים וטיפוס הרים. תוכלו לחזות בכמה מהנופים המדהימים ביותר באירופה: פסגות מושלגות, כרי דשא אלפיניים ואגמים יפהפיים. לצד המגוון הרחב של השבילים והמסלולים בפארק, אתם יכולים לעלות ברכבל לראש ההר, לרכוב על מצנחי רכיבה עבור תצפית ממעוף הציפור או לנסוע ברכבת ה-Glacier Express האייקונית.

לסיכום, ישנם אינספור יעדים ברחבי העולם המציעים הזדמנויות מדהימות לטיולים, קמפינג והנאה מהטבע. באמצעות המרה נקודות לטיסות אשר נצברות בכרטיס האשראי, תוכלו לחסוך כסף ולהתפנק עד הסוף בחופשה. אתם יכולים לבחור באחת ההצעות שלנו, או לקבל מהן השראה ולבחור במקום אחר לגמרי. כך או כך, אנחנו בטוחים שתהיה לכם חוויה מדהימה ובלתי נשכחת בחיק הטבע.

דילוג לתוכן