דף הבית » מדריך מסעדות איטלקי תל אביב » מה אומרים על המסעדה האיטלקית אבן גבירול תל אביב

מה אומרים על המסעדה האיטלקית אבן גבירול תל אביב

מסעדה איטלקית אבן גבירול תל אביב

היא מסעדה אפשר להשיג אוכל ושתייה. זה גם יכול להיות שאתה מבקר עם החברים והמשפחה. תל אביב היא אחת מיעדי התיירות הפופולריים בישראל. הוא ממוקם במרכז הארץ ומהווה מקום מושלם לארוחת ערב רומנטית במסעדה איטלקית. הנה כמה מהמסעדות האיטלקיות הממוקמות באב גבירול תל אביב:

1.) אמור מיו

פיצה, פסטה ומאכלים איטלקיים אהובים אחרים במסעדה נינוחה שמציעה קוקטיילים, יין ובירה.

2.) פסטה ויה

“השכנים שלכם באבן גבירול ובשונצינו- פסטה טריה בשילוב רטבים נהדרים.לינגוויני, בומבטי, רביולי, ניוקי ועוד מגוון רחב של מנות נפלאות, אפשר למצוא אצלנו גם סלטים וקינוחים טובים. ניתן להנות לנו במשלוח משני הסניפים או בישיבה בבן גבירול”

3.) פנמה פיצה ופסטה פנמה פיצה ופסטה

“מסעדה איטלקית שכונתית קטנה בניהול משפחתי. פיצה, פסטה טריה, סלט פנצנלה טירמיסו וטראפלס . בירה פרוני ויין הבית משובח. יש פיצה טבעונית (: מסעדה איטלקית קטנה בניהול משפחתי. מתמחה בפיצה, פסטה טרייה, סלט פנצ’נלה וטירמיסו. פרוני. בירה ויין הבית מעולה. גם פיצות טבעוניות!”

4.) Il Pastaio

בקלות הפסטה פרסקה הטובה בישראל. אותנטי, ללא פשרות וביתי. גם קליית הקפה שלהם מדהימה.

מסעדות יוקרה בתל אביב

מסעדת יוקרה היא מקום בו תוכלו ליהנות מארוחה נהדרת, בניגוד למסעדה רגילה או לרשת מזון מהיר. הם ממוקמים בדרך כלל באזור אקסקלוסיבי, עם עיצוב יוקרתי ותפריט אוכל משובח. מסעדות יוקרה נמצאות לרוב בבנייני מגורים יוקרתיים או באזורים אקסקלוסיביים אחרים בעיר, כמו על גבי גורדי שחקים או על גבי גבעות עם נוף עוצר נשימה על קו הרקיע של תל אביב.

הם בדרך כלל מציעים אוכל יקר מאוד, אבל הם גם מגישים סוגים רבים ושונים של משקאות, יינות ומשקאות אלכוהוליים אחרים, כמו גם קינוחים (כגון גלידות). יש גם מגוון רחב של מנות המוכנות לפי טעמים אישיים, כך שתוכלו לבחור מה שאתם . על מנת לתת ללקוחותיהם את השירות הטוב ביותר, הם תמיד מציעים סוגים שונים של מזון ומשקאות בצורת כלים קטנים או כוסות קטנות. בנוסף להגשת ארוחות טעימות, מסעדות המתמחות בפאר ממוקמות במספר מקומות לאירועים ואירועים מיוחדים. הלוקיישן הוא בדרך כלל דייט עם אדם חשוב מאוד או אירוע עם מספר רב של אורחים. את רשימת המקומות הללו ניתן למצוא להלן: בקרו באתר www.luxuryrestaurantabon-kadim .com למידע נוסף. המסעדות האהובות עלי בתל אביב ומסביב . ישנן מסעדות רבות באזור תל אביב המציעות מגוון רחב של מנות ומשקאות. חלקם נמצאים כאן יותר מ-10 שנים, בעוד שאחרים נפתחו לפני פחות מחמש שנים. הבחירה היא שלך – תיהנה מסעודה יוקרתית בכל מסעדה או פשוט מצא את המסעדה שאתה הכי אוהב.

דילוג לתוכן