דף הבית » מדריך מסעדות איטלקי תל אביב » כל מה שצריך לדעת על: מסעדה איטלקית ביהודה הלוי תל אביב

כל מה שצריך לדעת על: מסעדה איטלקית ביהודה הלוי תל אביב

מסעדה איטלקית ביהודה הלוי תל אביב

מסעדה היא מקום שבו אנשים מתכנסים כדי ליהנות מאוכל ושתייה טובים וליהנות. דור חדש של מסעדות איטלקיות צמח בשנים האחרונות והן מגישות מגוון רחב הרבה יותר של מנות. זה הפך את זה לקשה יותר למצוא מסעדה שמסוגלת לספק את כל הטעמים שלך.

מסעדות ובתי מלון הם חלק עצום מסצנת התיירות הישראלית. הם מבוקשים מאוד הן למטרות מסחריות והן למטרות פנאי. אזור תל אביב הוא ביתם של כמה מהמסעדות הפופולריות ביותר, כמו “זארה” המפורסמת ו”תניה”. המסעדה ביהודה הלוי תל אביב היא מקום פופולרי עבור אנשים ליהנות מארוחה ומשקה. הוא משמש גם כמקום מפגש לתושבי העיר. זה מקום נהדר לאכול ולהירגע, אבל יש בו גם הרבה היסטוריה ותרבות ללמוד עליה. הנה כמה מסעדות איטלקיות ב יהודה הלוי תל אביב :

1.) Cicchetti

מסעדה נעימה ורגועה המציגה מאכלים איטלקיים, כולל פסטה, פירות ים וקינוחים, וגם יין.

2.)Soupizza

מסעדת המרקים הפועלת ביהודה הלוי 56 בתל אביב מאז שנת 2009. מגישה מגוון עשיר ורחב של מרקים במשך כל השנה!! מגוון המרקים מתעדכן מידי יום ואפילו כמה פעמים ביום. כל המרקים שלנו עשויים מירקות, קטניות, עשבי תיבול ותבלינים. ללא שום אבקות מרק או חומרים לא טבעיים אחרים!! כל מרק מוגש עם לחמניה טעימה מעשה ידיו של הדוקטור. יש גם תוספות למרק כגון שקדי מרק, קרוטונים, אטריות, פרמזן ועו.

מסעדות ביהודה הלוי:

מסעדות ביהודה הלוי:

1.)Tulip

מסעדה משפחתית נהדרת עם אוכל מדהים. זו הייתה הפתעה טובה בתפריט. מתכונים הונגריים ומלצרים נחמדים מאוד.

2.) התימני תל אביב

מנות תימן אותנטיות נהדרות שמגיעות עם המחיר של שירות ‘אותנטי’.

3.) פסטה קוקר

“פסטות טריות בהכנה יומית”

4.) Chef Salad

בר סלטי שף עם סלטים מיוחדים ומוקפדים, פסטות, מרקים, קפה אספרסו איכותי ומאפים.

5.) דליקטסן

דליקטסן – זה עד כדי כך פשוט: ביקור קצר בדליקטסן, המעדניה של רותי ומתי ברודו מקבוצת R2M, ואתם מסודרים – לבראנץ’ הרומנטי, לארוחת צהריים משפחתית טעימה ומזינה, או לארוחת ערב באווירה חגיגית ומעונבת. אפשר גם להזמין באתר או בטלפון ולקבל במשלוח או באיסוף עצמי. במעדניה תמצאו את כל מה שנדרש: מאוכל מוכן ומוצרים טריים, דרך יינות, גבינות ונקניקים ועד למפיות בד, מגשי אירוח, כלי הגשה ופרחים. הכל במקום אחד, הכל טרי, ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל. מוצרי המעדניה מגיעים מיצרני בוטיק מקומיים וחלקם מוצרי פרימיום מיובאים. הירקות, הפירות, הדגים והבשר – כולם נבחרו בקפידה כדי להבטיח שתקבלו את הטוב ביותר, ובכל התלבטות יעמוד לרשותם צוות המעדניה, מקצועי ומיומן.

6.) גו נודלס יהודה הלוי

אטריות מצוינות עם מנות מלזיה.

7.) סון רון

מסעדה הודית סופר מגניבה המנוהלת על ידי קבוצת אחים צעירים. במקום יש את האווירה התל אביבית המגניבה הזו. האוכל עשוי לפי מתכונים מסורתיים ואותנטיים מהמטבח ההודי. כמו כן, כל המנות גדולות ומשביעות. למרות שהוא שוקל מקום “מזון מהיר”, הכל עשוי בסטנדרטים גבוהים.

דילוג לתוכן