דף הבית » מידע מקצועי » כמה דברים שלא ידעתם על מסעדת בן יהודה הטבעונית תל אביב

כמה דברים שלא ידעתם על מסעדת בן יהודה הטבעונית תל אביב

מסעדה טבעונית בן יהודה תל אביב

מסעדה טבעונית היא מסעדה שאינה משתמשת בבשר, ביצים או מוצרים אחרים מהחי. מסעדה טבעונית מעולה היא משהו שכל אחד ירצה לבקר בו. עם זאת, איפה אנשים חושבים על מסעדות טבעוניות המדרגות את מאיר לעיר ואזור לאזור. גם בתוך מדינה יש אנשים עדפות שונות לגבי סוג האוכל שהם אוהבים, מה הם מעדיפים מחיר ואיכות. הנה כמה מהמסעדות הטבעוניות שחובה לנסות בתל אביב:

1.) גרין גארדן
“בית קפה – סנדוויץ’ בר – קפה מדהים – אווירה מדהימה בית קפה – סנדוויץ’ בר – קפה מעולה – אווירה מהממת” מקום נחמד מאוד עם קישוטים פנטסטיים ואוכל טבעוני טעים מאוד.
2.) DosaBar
אוכל דרום הודי מוצע בבית קפה טבעוני נעים זה הכולל פטיו מקורה עם פנסים.
3.) 416
מסעדה אופנתית שמגישה צלחות וסלטים משותפות על בסיס צמחי, וגם קוקטיילים וקינוחים.

מסעדות טבעוניות בתל אביב:

1.) Alegria

“אלגריה התחילה כמעדנייה טבעונית מהראשונות בתל אביב כבר בשנת 2013 ובשנת 2016 הפכה למסעדה הטבעונית שהיא היום. משמעות המילה אלגריה בספרדית היא שמחה וכך גם שמה של אימי היקרה, שהייתה המארחת האולטימטיבית ולימדה אותי את רזי המטבח. במהלך השנים צברנו, פיתחנו ושיכללנו מתכונים שהם אינטרפטציות משלנו למנות שגדלנו עליהן, פגשנו בדרך או התאהבנו בהן בטיולים בעולם. המנות שלנו מוכנות במקום יום יום במרחב נקי עם שפע אהבה, נשמה, וכמובן בדגש על חומרי גלם טריים ואיכותיים. מקוות שתמצאו כאן כל מה שהתגעגעתם אליו ולא ידעתם שקיים – מילה שלנו, דברים טובים קורים פה!”

2.) Meshek Barzilay

It’s a vegan restaurant with great food, everything is fresh and very unique. Highly recommended for anyone that wants to try unique vegan food. Dogs are allowed which is so nice and you can sit outside on a small balcony or in the tiny garden in the back.

3.) הטבעונית J17

“מסעדת “הטבעונית J17″ השוכנת ברחוב ירמיהו התל-אביבי היא אחד המקומות מחממי הלב ומשמחי החך המוצלחים ביותר בעיר. המסעדה מציעה אירוח כייפי ונטול פוזות, בישיבה בחוץ על הרחוב הנאה או בפנים המקום, ותפריט אוכל 100% טבעוני, פשוט ומשובח ביותר, בסגנון ביתי ומושקע. כל המנות המוגשות ב-J17 מוכנות במקום ממיטב חומרי הגלם המבוססים על טהרת הצומח, בידיים מנוסות ואוהבות, ובתוספת המון כוונה לספק בית חם לטבעוניי העיר, וגם לכל מי שמעוניין לטעום, לערוך היכרות ולהתאהב בתבשילים טבעוניים ומאכלים שכל ביס מהם משדר אהבה לאוכל ולהסעדה. בנוסף תמצאו גם עסקיות משתלמות בצהריים, מנות ספיישל מתחלפות וטעימות שיבלבלו לכם את החושים, מנות ילדים, קינוחים מעולים ומשקאות שונים.”

4.) באנה

מסעדה נינוחה בהגשה נגדית המציעה תפריט עונתי על בסיס צמחי, בתוספת קוקטיילים, יין ובירה.

5.) Herzog

אוכל בריא טעים, טרי ומלא טעם. כל הקטניות והדגנים מושרים ומונבטים! מנות משתנות כל יום עם הרבה Raw food!

6.) The Green Cat

אצלנו בחתול הירוק, יש מקום אך ורק לחומרי הגלם הטבעיים והאיכותיים ביות: הקשיו-מוצרלה הייחודית שלנו, הינה טרייה ואיכותית המופקת במקום מדי יום.

ועל הפיצה תוכלו לבחור מבין מגוון תוספות טבעוניות מיוחדות ולא שיגרתיות.

 

 

דילוג לתוכן