דף הבית » מידע מקצועי » כל מה שצריך לדעת על: בר מסעדה עם מוזיקה תל אביב

כל מה שצריך לדעת על: בר מסעדה עם מוזיקה תל אביב

בר מסעדה עם מוזיקה תל אביב

תל אביב היא עיר דינמית ויש בה הרבה חברים. עם זאת, איכות המוזיקה בברים הללו משתנה מבר אחד למשנהו. הדרך הטובה ביותר ליהנות מהלילה של תל אביב היא ללכת לבר עם מוזיקה חיה. ורחבת ריקודים מלאה. לא תמיד זה אפשרי בתל אביב. אבל, רוב הברים בתל אביב מספקים גם מוזיקה חיה.

חברים בתל אביב פתוחים בדרך כלל עד 04:00. אתה יכול גם לקנות כרטיס לראות מוזיקה חיה במועדון או במופע הבידור ולהראות אותו בטלפון שלך כתזכורת לבוא לראות את המוזיקה החיה. הנה כמה ברים שכדאי לבקר בהם וליהנות:

1.) בסקולה

ממסיבות ציור גוף אפלות של שנות ה-80, ועד לילות קרקס רוקנרול, יעד המועדון הידידותי הזה הוא קרקס ביום ומסיבה בלילה. זו גם ההזדמנות היחידה שלך לבקר במרכז לאמנויות הבמה העצמאי הראשון של תל אביב. אתה אף פעם לא יודע, אולי תצטרך לגייס מאלף אריות כדי לשמור אותך רגוע במהלך האירועים המרגשים של הלילה.

2.) לבונטין 7

המועדון והבר המחתרתי הזה מתהדרים בהופעות חיות שנאספו באופן אקלקטי ממגוון אמנים מוכשרים מכל רחבי ישראל. בטוח שתתפסו מוזיקאים מבצעים הכל מרגאיי ועד רוק ועד פאנק ואלקטרוניקה. החלק הטוב ביותר הוא שהמועדון עצמו גדול מספיק כדי לרקוד מסביב מבלי להרגיש קלסטרופובי. כן, עכשיו יש לך רשות לטלטל את הזרועות האלה ולהניע את הירכיים האלה.

3.) הודנה

הודנה, שפירושו בערבית “הפוגה” היא אזור סדנאות ביום, אך הופך את עצמו בלילה, כאשר שולחנות וספות נגררים לרחוב כדי ליצור חלל שתייה צונן. בפנים, יש לעתים קרובות סטים חיים מאפרו-ביט, פאנק ועד רוק.

4.) זאפה

מחפשים להרחיב את הטעם המוזיקלי שלכם? או אולי אתה יודע בדיוק מה אתה רוצה לשמוע. עם מופעים רבים במהלך השבוע ומקומות בהרצליה ובתל אביב, זאפה הוא המלך בתעשייה. עם למעלה מ-12 שנות הצלחה, זאפה יודע מה הם עושים בכל מה שקשור לחיי לילה. מאוכל ומשקאות ועד למערכת סאונד נהדרת, שני המקומות הם יעד מדהים עבור מבקרים ומקומיים כאחד.

5.) ברבי

תתחילו להתעסק בבארבי. נקודת חיי לילה גרמנית זו, הממוקמת בצד המזרחי של תל אביב, היא המקום לשמוע את ההופעות החיות האחרונות בעיר הלבנה. הצגת מגוון רחב של אמנים, מובטח שברבי יספק את הטעם שלך, לא משנה מה הם עשויים להיות. המכונה לעתים קרובות מקום הקונצרטים הטוב ביותר של תל אביב, החדר המאסיבי האפל הזה הוא מקום מפלט למי שמחפש להשתחרר ולהרגיש את הגרוב. בדוק את האתר או הפייסבוק שלהם לקבלת המידע העדכני ביותר לגבי מופעים ואירועים.

בר מסעדה עם מוזיקה תל אביב הוא מקום מיוחד ומעניין בעיר. יש בו אווירה אחרת והוא תמיד צפוף.

הנוכחות של בר מסעדה עם מוזיקה תל אביב בעיר תל אביב לנו אטרקציה נהדרת לתיירים. זה גם חלק חשוב מהתרבות וההיסטוריה שלה. הם רבים, בעיקר סטודנטים וגם אנשי מקצוע.

בר מסעדה תל אביב

מסעדות בר הן המקום המושלם לבילוי נהדר עם החברים והמשפחה. עם זאת, הם מחפשים אנשים חדשים. למה הם מציעים הזדמנות מצוינת להתרוע, לשתות ולא כלולים לצאת בקור ובגשם.

תל אביב היא עיר בישראל. זו בירת ישראל והעיר הגדולה במדינה. הוא ידוע גם כמפרץ חיפה, נמל חיפה והים התיכון. כן, תל אביב היא אחת הערות הפופולריות בישראל. כתוצאה מכך, ישנן מסעדות בר רבות בכל רחבי תל אביב. הם מגישים אוכלים ומושכים לקוחות מדי יום. הנה כמה מקומות לבקר בהם כדי לספק את התשוקה שלך:

1.) מינזר

בר נינוח עם תפריט מעולה שמשתנה ללא הרף. זה לא המקום לסעודה מעודנת, אבל האוכל טוב מאוד ומשווה למסעדה נינוחה. אתה בהחלט יכול ללכת לשם לארוחה. והם פתוחים בכל ימות השבוע.

2.) הנסיך

מיקום המחבר את מרכז העיר תל אביב עם תרבות ואמנות מקומית באזור הפסטורלי של רחוב נחלת בנימין, שהוא אייקון תל אביבי תרבותי. הנסיך הוא מקום ארוחת בוקר עד שעות הלילה המאוחרות, מרחב יצירתי ובית מפגש עירוני. הכניסה היא דרך דלת ירוקה גדולה. ההזמנה מתבצעת בטלפון בין השעות 12:00-18:00 058-606-1818″

3.) בר 51

אפשרויות עשירות של יינות נהדרים יחד עם שירות פנטסטי הפכו את הערב שלנו למושלם

4.) פנטסטי

מאוד מגניב ומיוחד לא כמו כל בר אחר. יש להם קוקטיילים ממש מעניינים וטעימים שעוצבו בצורה יצירתית במיוחד ואוכל ממש טוב – אהבו את הניוקי. בהחלט יקר אבל שווה את החוויה.

5.) ‎וויסקי בר ומוזיאון | וויסקי בר מוזיאון

אחד המקומות התל אביביים הכי מפתיעים.

מקלט מלחמת עצמאות ומפעל מטוסים ישן.

בר וויסקי מלכותי עם אוסף ענק של בלנדים ובקבוקים, זו גם מסעדה נהדרת (כשרה).

האווירה מדהימה.

בר מסעדה מומלץ בתל אביב

תל אביב היא יעד תיירותי פופולרי ויש בה מגוון רחב של מסעדות.

בר המסעדה בתל אביב ידוע באווירה הייחודית שלו ובאוכל הנהדר שלו. זוהי אחת המסעדות הטובות בעיר והיא גם מקום בו תוכלו ליהנות ממוזיקה חיה, קוקטיילים מעולים, אוכל טעים, נופים נהדרים של הים. והעיר ועוד. בתל אביב ניתן למצוא מספר מלונות יוקרה, ביניהם מלון קרלטון תל אביב, שהוא מלון ייחודי בעיר עם הארכיטקטורה ההיסטורית והעיצוב המסוגנן. מלון קרלטון ממוקם ברחבה מסבירת פנים ליד הטיילת ויש לו נוף מרשים של הים. הוא גם קרוב למרכז הקניות גלריה קאופמן בעוד שהוא נמצא במרחק של שני הליכה בלבד מרחוב בן יהודה. מלון רוטשילד תל אביב הוקם על ידי סולומון בס ב-1950 ובשנות ה-70 הוא החל להפוך אותו לאחד המלונות החשובים ביותר. הוא ממוקם במיקום מרכזי, קרוב לרחובות ראשיים, מרכזי קניות ומסעדות רבות. למלון יש גם חוף משלו, שנמצא על מפרץ ליד הטיילת המרכזית. מלון איתם במפרץ תל אביב שופץ למלון יוצא מן הכלל בעיצוב מודרני המציע שירותים מעולים ורמות שירות מצוינות. יש בו גם נופים מדהימים של הים בהם תוכלו ליהנות מצוין .

דילוג לתוכן