דף הבית » מידע מקצועי » מסעדת קינג ג’ורג’ תל אביב: המדריך המלא

מסעדת קינג ג’ורג’ תל אביב: המדריך המלא

קינג ג ורג תל אביב מסעדה

המסעדה חלק חשוב מאוד של העיר. היא מפגישה בין אנשים, היא סמלה של העיר ואפשר לחשוב עליה כעל “משפחה”. וגם כדי שלא יהיו התנגשויות בין סוגי מסעדות שונות, כל המסעדות צריכות להיות באותה רמה. יש הרבה מסעדות בשכונת קינג ג’ורג’ בתל אביב. מפורסמים וחלקם לא כל כך. הנה כמה מהמסעדות שכדאי לנסות בקינג ג’ורג’ תל אביב:

1.)הו מאמא | אוכל ביתי בתל אביב – סניף קינג ג׳ורג׳‎

רשת מסעדות הו מאמא מזמינה אתכם ליהנות בכל יום מחדש ממבחר עשיר של מנות אוכל ביתי חם, טרי, טעים ואיכותי.

התפריט היומי המתחלף, הכולל מנות בשריות, צמחוניות וטבעוניות ומבחר תוספות וסלטים, מאפשר לכם לגוון ולמצוא את מה שאתם הכי אוהבים ושמזכיר לכם טעם של בית.

2.) Goodness (https://www.goodness.co.il/home)

גודנס הוא הדיינר-רחוב הראשון מסוגו. פתחנו אותו מתוך אהבה ענקית לאנשים ובעלי חיים, בשאיפה ליצור אוכל טבעוני ומושחת שידבר לכולם. המנות שלנו מוכנות מדי יום במקום מחומרי גלם טריים ואיכותיים וכולן על טהרת הצומח. מאז שפתחנו המקום הפך לשוקק חיים וגדל מיום ליום.

3.) Rainbow (King George) (https://www.facebook.com/rainbowpitta/)

מסעדה צמחונית/טבעונית

רשת נהדרת של המבורגרים טבעוניים ואפשרויות טבעוניות טעימות אחרות כמו שניצל וסלופי ג’ו. קבל את החוויה המלאה על ידי הוספת תוספות שונות מגבינה ועד בייקון

4.)Kaspi Hummus (https://www.kaspishuk.co.il/)

מסעדת החומוס השכונתית, “כספי”, נפתחה בשנת 2011 על-ידי השף יניב כספי, מתוך רצון להעניק לתושבי תל-אביב והסביבה מקום ייחודי המציע אוכל ישראלי עם חומרי גלם איכותיים, אווירה מיוחדת ואירוח כמו בבית. המסעדה התרחבה לרשת, המציעה מנות חומוס אותנטיות ומגוונות בשילוב אוכל טרי ואיכותי, עם אווירה חמה ושמחה. בכספי מביאים את הטעמים, הצבעים והריחות של המטבח הים-תיכוני ללב העיר ומספקים ללקוחות חוויה איכותית באווירה של שוק אמיתי.

5.) פינת המפגש

מקום מצוין לאוכל ישראלי זול ומרגיש כמו בית. סוג המסעדה אליה הייתם הולכים על מנת להשביע את הרעב. שום דבר מפואר, אבל אכן טעים.

דילוג לתוכן